Eric Saade

Jag blev bara tvungen att skriva detta. Det enda som gjort det värt att bo hemma den här tiden är att jag fick se honom på Gröna Lund. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Känslan när han tog i min arm går inte att beskriva. Jag har fan aldrig varit så glad. Jag avr glad hela vägen in. Det är jag nästan aldrig. Min mask ler ofta men insidan skriker.

Förutom Eric så att träffa vännerna är allt för mig också. Kommer sakna er så jävligt. Jannica och Jenni ni är så vackra och grymma jag älskar er fan! Tack för att ni finns där trots att jag aldrig är i Stockholm. Ni finns kvar och jag har inte insett hur jävla viktiga ni är för mig.

Det är fan 7-8 år nu jag känt er. Helt galet är det. Men ni är så goa. Älskar er

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0