Hemmåt

Nu åker jag äntligen efter en hela jävla månad i Glimåkra som har mest varit aptrist utom besök av Lee och Harry Potterfilmen. Den var ju som sagt underbar. Är extremt jävla Harry Potternojig igen. Ska bevaka filmen tror jag. Men haha eftersom den varit ute i fem dar bara läre dröja innan den kommer på dvd.

Det är med ganska skräckblandad förtjusning jag åker hem. Ska bli mysigt att träffa vänner om de har tid för lilla mig. Lite mindre roliga att träffa mamma. Men trevligt att träffa pappa och brorsan min. Dock ska vi ha ett samtal som jag gruvar mig för. Men det är dax de får veta en del som jag dolt genom åren.

Jag hoppas Jenni sötnos å Anki panki vill ses också! Kanske gå på bio eller dra och bada eller nått. Är aldrig hemma så man glider isär lte. Time to catch up.

Får se hur länge jag blir i Stockholm ska ner hit igen för att avsluta allt en sväng. Gå nåra ggr till psyk och så.
Ibland mår jag bättre ibland sämre... nu känns det bättre för jag snart kommer va blanda folk, lite socialkontakt. Sen kommer jag bli galen på att jag inte får va ifred.

Kanske tar å åker med datorn till Stockholms Stadsbibliotek och sätter mig och skriver... Kanske ser några jag arbetat med. Kanske åker och hälsar på i Danderyd. Ska def in på SF-bokhandeln även om folk inte kommer ihåg mig där längre men jag ska kolla på böcker, vill ha nån ny bok tror jag.

Sen måste jag till en större bokhandel med, jag vet att det finns ett par i stan.

Det har strulat lite med CSN på grund av att skolan failade med något. Hoppas det löser sig... September närmar sig! Scary as hell!

/Pon


Kommentarer
Postat av: Seobbie

Du får säga hur länge du stannar. Kanske kommer ner en sväng när jag vet att jag kan.



Csn har inte sagt något om mina betyg men dom tjatar som fan på skiten från seoul. Blir galen fan. Vill ha allt fixat nu.

2011-07-19 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0