STS vs Blueberry

Nu har jag haft att göra med bägge ställena och just nu tycker jag bättre om STS trots att jag var riktigt förbannad över vissa saker när jag hade med dem att göra. Men de hjälpte mej fixa nytt boende när jag var i Japan och intre trivdes i min "lägenhet" med oinbjudna gäster. De ställde upp och skickade ut väldigt bra information.

Bluebrry skickar inte ut information förrän man frågar saker. De hjälper inte till särskilt mycket. Man får veta när det är en månad kvar tills man ska åka att det är kört med boendet. När man redan varit inbokad på det och hyran är medräknad i fakturan. Man har dessutom bokat flygbiljett beroende på när de sa att man har tillgång till boendet. Nu ahr vi inget boende. Rekomendendationen är att vi ska boka vandrarhem... Wth?! Fuck you! Som att man inte har nog med att göra ändå1 FFS! Man vill ha ett boende fixat när man kommer fram. Jag ska inte flytta till Gnesta jag ska flyga ett x antal timmar runt halva jävla jorden! Då vill jag ha boendet jag blev lovat för helvete. De sabbade min dag!

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0