Orkar inte riktigt

Jag pallar inte att må dåligt längre. Det är väl inte meningen att varenda sak man stoppar i sig ska ge en dåligt samvete. Men det gör det! Min hjärna säger åt mig att jag måste träna att jag är fet å ful som en jävla ko. En ful ko! Jag har fult tunt kort äckligt hår. Mitt ansikte är varken snyggt med eller utan mina piercings. Ångesten är på gång. Hur länge ska man orka vara i sitt eget huvud? Med sina sjuka tankar om mat, vikt, midjemått? Hur länge ska man orka leva med detta? Varför hatar jag min egen spegelbild? Den hånar mig liksom. Min elaka sida bor i spegeln och säger åt mig hur ful jag är! Jag kan inte ens ha bild på mig på facebook längre! Det är inte smicker när en 37 plusare kollar på en spray eller helgon! det är inte smicker att få höra är du singel och kåt!

Världen rasar...

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0