Ont i fötterna

Jag har grymt ont i mina stackars fötter! Omg... Särskilt den vänstra. Den högra känns okej men är svullen som fan. Så går det när man springer i fel skor. Har haft ont i flera dagar. Jag har dessutom inte precis vilat mina fötter. Jag har varit ute och gått och igår stod jag massor. Ahh igår... Bästa kvällen ever... Eric var så fin! Jag fick röra honom och han rörde mig. Jag kommer leva länge på detta. Påminn mig om att tänka på Gröna Lund den 25 aug 2011 ifall jag är nere. Ett leende lär garanterat leka på mina läppar då. Igår var jag helt salig.

Morsan är bäst i alla fall. Hon har köpt nya skor till mig som är as-sköna! *love*

Imorgon ska jag vaccinera mig. Usch... Sprutor inte roligt... Men aja får gå... Inte så farligt längre med tanke på att jag tatuerat mig och tagit blodprov och tyckt att det var jätte häftigt. Satt typ och kollade på nålen och sådär... Jag är störd...

Jag har insett att jag är grymt störd. Det måste bo en psykopat i mig! Seriöst. Hur kommer jag på så sjuka karaktärer som Kalle eller Liam... Men särskilt Kalle... Stackarn... han som finns på riktigt och jag tror att han är världens snällaste egentligen. Men ja... Jag skrev yttligare en sjuk scen igår... Jag borde få pris snart på att komma på störda saker hahaha....

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0