Lugn

Var ute och kutade idag så det tog väl hand om dagens ångest från gårdagens ätande av chips å godis. Det var fredag då får man tyckte jag. Men det tyckte inte min hjärna. Var ganska härligt och springa, rundan gick snabbare än när jag går den. Fast min kondis haha den är skämt, kunde inte springa länge innan jag fick sakta ner till att gå istället. Men jag stannade aldrig i alla fall! 8-9 km blev det nog totallt. Tog inte min två och en halvtimmesrunda precis! Då hade jag nog kollapsat!

Jag nojar på Eric som vanligt, ska väl skriva på min fanfic så fort hjärnan känns okej igen. Stoppade just i mig energi i form av en macka, grönsaker och yoghurt med äpple och bär i. Det borde väl slå till snart.

Om jag inte har träningsvärk imorgon ska jag springa igen. Det kändes så bra fast jag var typ död när jag kom hem. Men det kändes såhär... Jag vet inte är så mentalt tillfreds bara... Helt utmattad men lugn typ. Kan inte förklara!

Vet inte om jag börjar bli nervös inför resan kommer på mig själv med att tänka på den hela tiden haha. Det ska bli häftigt. Jag drömmer om att träffa en fin Korean och slå mig till ro. Jag skojar inte. Vill ha ett stabilt liv nu! Det är dax för det.

Ska dricka upp min juice och sen sla jag se om jag orkar skriva lite.

Har snart sett ikapp how I met your mother! Vad ska jag se sen? :S haha

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0