Leva lyxliv

Idag har jag lagat mat, diskat och bakat med mamma. Ändå när jag säger att jag vill sitta uppe vid datorn ett tag så säger hon åt mig att jag inte är hemma för att leva lyxliv! Jag försöker fan allt jag kan! Städar åt hennes jävla fågel, diskar, fixar mat, försöker prata med henne, umgås med henne fast jag hatar det. Jag ljuger som en jävla heäst travar. Jag kan inte säga att jag ska träffa pappa och en vän till honom utan att jag måste säga jag ska ut och träffa Jenni. Snart kommer jag inte ha reda på vilken lögn jag sagt när. Hon kan fan aldrig säga tack heller. Jag har både hjälpt henne med den förbannade telefonsvararen och klippt till underlag till stolsdynor sådär så de inte ska glida.
Jag gör massa skit och inget duger! Jag blir så jävla sårad och ledsen när jag inte räcker till.

hon säger fan aldrig tack, hon är fan aldrig glad.

Jag skulle aldrig låtit henne köpa skor åt mig. Nu måste jag slicka röv i ett år framåt.

/Pon

Kommentarer
Postat av: Seobbie

Tycker du ska påminna henne om vad du faktiskt gör hemma. Säga att du faktiskt lagar mat men att hon inte ens kan komma hem för att äta den. Fråga varför lyxliv är att man sitter uppe sent? Vad är det för lyx med det? Ska du istället vara ute om kvällarna å leva misär? Är allt en självklarhet att du istället slavar helt frivilligt för henne för att hon ska bli glad lixom?

2011-08-29 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0