Kyss Mig

Woops va ett tag sedan. Tänkte nytt datum, ny månad osv kanske ska skriva nått iaf. Jag har sett tre filmer på bio den senaste veckan. Har sett Super 8, Kronjuvelerna och Kyss Mig. Kyss mig såg jag idag. Den fick mig att känna mig bra fast samtidigt väldigt lost. Den handlar ju en del om sexualitet. Jag vet ju fortfarande inte angående min. Vågar inte prata om det med någon heller. Ingen... Tror ingen skulle ta det seriöst ens. Alice är flata? I donno... Känns som det ibland. Eller kanske är jag bara dragen till det förbjudna? Det annorlunda? Kanske vill jag bara vara nån annan? Kanske är jag inte ens menad att träffa någon? Jag vet inte... Skulle jag kunna vara ihop med en tjej? Är jag dragen till tjejer eller är det bara som jag tror? Jag var intresserad av en men hon hittade en annan.

Det är så jävla mycket nu. började lipa på t-banan på väg hem. Satt och glodde åt sidan för att folk inte skulle se. Det kändes som att jag skrek efter hjälp å ingen såg. Det är som det alltid är. Hade behövt tala med nån ikväll.. .Vet inte om jag klarar mer nu... Det känns som jag faller...

har ätit för mycket hela tiden jag varit i Sthlm med, är skit jobbigt.

jag orkar nog inte.... det går inte...

Jag kommer säkert inte iväg till Sydkorea å vad ska jag göra då?

Det finns inget för mig, ingen å inget...

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0