How I Met Your Mother

I loooove the show! Tror jag sett för mycket på den dock den senaste tiden. Hade en super konstig dröm som det tyvärr gått för lång tid sedan sen jag vaknade ifrån för att jag ska komma ihåg den. Men Barney var i den haha. Inget sexuellt då men det var bara jävligt weird kommer jag ihåg.

Det börjar närman sig sepetember och min b-day. Bah don't want to. Snart är man midtwenties and i sucks ass! No boy, no love and no job. How lame ain't that? Jag vill inte fylla 25 jag känner mig inte 25 på sätt och vis är jag nog 15 fortfarande, blyg, nervös och ja mer nervös. Intimitet är så läskigt för mig. Det är nog därför jag är så elak i mina fanfics tror jag. Så den personen jag relaterar med (Eric host) också är rädd för närhet och kyssar och sånt. Jag har hånglat å sånt men jag vet inte, känner mig inte bekväm. Har varit lite förstörd sen en händelse med.

Tror psyket fick sig en törn också för några dagar sen också. Så mycket för å chansa å sånt. Aja... Käsnlor är bara dumt!

Ska nog se ikapp How I met Your Mother idag och imorgon ser jag ikapp The Big bang Theory. Jag måste säga att alla gayjokes å vibes makes me a little insane. I mitt huvud är Raj och Wolowitz kära i varandra fan dom har ju tom råkat kyssas haha! Spoiler alert på det kanske sorry! Och Ted har de skämtat om flera ggr att han är gay, två avsnitt sen eller tom... Då var det Marshalls mamma som bah He's gay! hahaha i ett avsnitt så ja Barney put the moves on Ted (sånt han gör på en tjej för å få omkull henne) and it worked... Ted liked it. Sorry for mixing Swedish and English, can't help it I am damaged! I love gayvibes! it's so awesome! Min hjärna blir bara mer och mer fucked up. Läste någon tweet från Eric om att han skulle äta ihop med J-son å min hjärna bara Eric är kär i J-son ehm...well... maybe not! Fast dom klänger på varann ibland! Nej! Nej jag e störd! Fast... nej tyst och älskade bloggläsare (though none) fick ni följa Pon's storda tankegång som egentligen bara var: He's in love with J-Son haha... men man kan ju låtsas att man var lite ehm "friskare" å motargumentera sig själv.

Korea närmar sig också, är riktigt nervös å irriterad över en del saker! Måste samla mod och ringa om vaccination. Fattar bara inte hur man ska hinna med alla sprutorna! Är det ens nån idé? Kan man ta sista sprutan där? Var i såfall? Blir det inte dyrt? Bah...

/Pon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0