Eric Saade! Gröna Lund, 25 aug 2011

En oförglömlig kväll! Ett minne för livet. En kväll av glädje. På bilden är han med sin crew, dansare och annat. J-Son dök upp sedan också men jag tyckte att Eric var så söt på den här bilden så det fick bli den. Det är några timmar innan giget. Jag stod längst fram med Jenni. Först höll pappa mig sällskap sen kom Jenni och gjorde det. Jag kom dit när Gröna Lund öppnade och fick därmed stå längst fram! Det var värt tiimmar av sittande på röven och stå bara för att få det. Han tog nämligen i min arm! Det var den bäst känslan! Sedan snudda han mina fingrar på vägen tillbaka mot att gå upp på scenen igen! Det var så fantastiskt! Han var helt underbar! Hela gänget var det! En av dansarna flirta lite med mej! hahahaha askul. Anton är söt också. Jag såg Kalle med haha stackars Kalle, han ska nog inte läsa min fic! I vilket fall. Den bästa kväll i mitt liv. Eric körde alla mina favorit låtar! det var fantastiskt! Jag dansade över parkeringen på vägen hem och hade Eric i öronen! Jag är glad!

/Pon

p.s Jag köpte en fin Eric tröja med! Happy happy, happy, thank you Jenni! I love you d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0